• Day 38

Plitvicka jezera

March 26, 2016 in Laos ⋅ ⛅ 25 °C

Skor... Kouangxi waterfall zraven Luang Prabang-a so čudoviti. Čeprav nisem bil še nikoli na plitvickih jezerih sem si takoj predstavljal, da zgledajo približno takole... Voda je mrzla ampak niti blizu mrzli vodi v Sloveniji tko da bi su z lahkoto not, če bi blo mal bolj vroče in bi me bolj vleklo ampak me ni. Se je pa nekaj ljudi kopalo ampak bi si predstavljal, da se jih bo več. Ene 15 minut bi se sprehajal od prvega tolmuna, do zadnjega slapu, če se ne bi ves čas ustavljal...
    Prav dosti tu za komentirat ni, ker slike povejo vse...

Je bil pa spet prevoz kr fora... Šli smo s kombijem, ki so ga rezervirali v hostlu, na kombiju piše max 12 p, nas notri 15... :) Tko da je en sedel na dveh sedežih na enkrat vmes je pa ena plastika strlela, tko da mu ni blo prou udobno. No pa ostalim tud ne, ko smo se 4je stiskal na treh sedežih. Pa ni blo velik kilometrov do tja ampak Laos je še kr nazaj od Tajske, tuki so ceste še čist adijo, tko da se voziš počasi... Greš po asfaltu pol ga pa kr zmanjka in je neki časa zbita zemlja z luknjami pol pa spet asfalt naprej... Pol so pa eni mal pojamral v hostlu, da nas je blo preveč v kombiju in je majstr sam potrdil, yes, yes, today a lot of people... In so rekl, da bi pol mogla bit cena nižja, se je pa tok režu... Sploh mu ni blo jasn kaj to hocjo nižjo ceno, če je blo tok ljudi. Navadn... :)