• Day 41

Kajaking v Laosu (2. del)

March 29, 2016 in Laos ⋅ ☀️ 26 °C

Bucketi, beerpong, muska, ples... :)

Tukaj pa razlika s Slovenijo... Pri nas je to šport, ljudje se ga grejo resno z zavestjo, da se z reko ne zajebavas, tuki je to zurka, kajak pa samo prevozno sredstvo do bara... :) mi smo prišli tja okrog 13ih in ga je folk že na polno zural... V bar pridejo vsi, tisti ki so vzeli tubing in tisti, ki so si izbrali kajaking. Na skoraj vsaki mizi so igrali beerpong, ta pametni s pivom, manj pametni pa z raznimi whiskey colami tko da je blo že kr pestro. Mi smo bli bolj u izi, neki pojedli, spili eno pivo in naprej ampak vozimo 5 minut in že drugič bar (samo 2 sta) in glih komad Hello (from the other side)... :) Parkiramo in po pircke, tuki se je pa razvil... Ko smo mi prišli je bil folk še bolj po visečih mrežah pa na izi sam pol so pa pocas začel prihajat tisti s tubami iz prejšnjega bara in pol je pa ratala zurka. Tko da totalno top dan, neki pirckov ampak še vse pod kontrolo. Je pa res, da mi je jasno zakaj imajo občasno tuki tudi kakšno smrtno nesrečo, ker si en folk res da kr duška in če ni tok suho obdobje kokr je zdej, zna bit tud reka malo manj lezerna... No tud taki morjo bit, bi verjetno reku Darwin... :)Read more