• Day 48

Otres beach, hippie town

April 5, 2016 in Cambodia ⋅ ⛅ 33 °C

Na in iz otokov prideš iz Shienakville-a, ki zgleda precej bedno. No, čist zahodnjasko turističen in mi ni blo preveč da bi bil tam tko da na srečo mi je en na otoku povedal za Otres beach, ki je od Shienakville-a stran samo 10 minut s tuktukom pa čist neki druzga. Cesta makedam, asfalt nema. Lepa lepa plaža pa cel kup barckov ob plaži ampak takih čist hudih, za cel dan polezavat in dan zabijat. Pa folk ves tok na izi, ne vem kdaj sem vidu tok dreadlocksov na kupu :) Kar ni nič čudnega glede na slikan meni kjer je cena za zvit joint trave al pa hasha, oziroma šejk iz benka :)

Guest house je bil čist hud z imenom Done right :) Hotu sem mir tko da sem kr bungalov vzel in plačal 25 usd za eno noč, kar je kr ornk najdražja nastanitev odkar sem tuki ampak je bil tok kul (na sliki). Aja pa zvečer sem šel jest v restavracijo zraven guest house-a na pizzo. Restavracijo sem izbralz, ker je blo zuni na tabli na velko napisan "We have fucking pizza" :) In gledam meni pa zadnja stvar na meniju "lepinja". Vprašam kelnarja od kje lepinja in zvem da je on sicer iz Italije ampak da sta pa lastnika Slovenca. Pol pa ko že jem pride picopek in tud Slovenc, primorc. Tko da sem mal v slovenščini govoru... Pizza je bla pa čist ok sam mogoče bi blo vseen boljš, če bi bil kelnarj Slovenc pa picopek Italijan... :)