• Day 62

Yangon

April 19, 2016 in Myanmar ⋅ ☀️ 36 °C

Če ne pa Yangon kot največje mesto v Myanmaru razen Shwedagon pagode ni glih impresiven. Umazan, smrdeč... Je pa res da turizem sem skor še ni prodrl tko da lahko vidiš kulturo države z zelo malo vplivi kar se bo pa v kratkem spremenilo... V mestu je že prvi KFC, ki je poln, odpirajo se evropske restavracije,ki so za enkrat še zelo drage... Šel na burger, ki je bil sicer vrhunski, ampak plačal samo za burger s pomfrijem 10 usd, v eni drugi restavraciji je bil celo 15 usd. Kar je ogromno glede na to, da se lahko vsedes k lokalcu in naročiš fried noodles (moj hotel je bil v Chinatownu) za 1,5 usd. Al pa da sem za hotel s privat sobo za 1 osebo plačal 16 usd.
    Sem bil pa čisto predolgo v Yangonu, mislim da 6 noči, ampak to je bila najprej posledica novega leta, ko nisem dobil kart za bus za v drugo mesto potem sem pa še za eno noč zbolel z visoko vročino tko da sem raj podaljšal še za 2 noči, ker nisem hotel z vročino potovati ponoči. Ja, potuje se tukaj večinoma ponoči in to z busi. Razdalje so dolge, leti dragi, VIP busi udobni in poceni. VIP bus je modificiran bus običajnih dimenzij s precej manj sedeži tako da imaš precej prostora za noge in tudi naslonjalo se zelo spusti tko da lahko spis. Na vsakem sedežu te pričaka deka in pouster, na busu je tudi wc. Tko da se kr da... :) Aja razlika med busom in VIP busom je pa minimalna, npr za cca. 10 ur vožnje ponoči je VIP bus 18 usd proti 15 usd za običajnega tko da nimaš kaj razmišljat. Edina beda je takrat ko je pot krajša in te sutne na izstopni postaji sred noči, npr. ob 3:30 zjutraj. To je pa beda, ker jst nisem tok hardcore backpacker da bi se pol do jutra mucu v kakšnem kaficu (če sploh je) tko da sem mogu pol vedno sred noči poiskat guesthouse, čim cenejši sam da sem se lohk mal ulegu do jutra.
    Če ne sem pa v Yangonu šel še na lokalni krožni vlak kar je tud kr fora (prvi 2 sliki), enkrat sem šel k frizerju kar je blo tud kul. Skor noben nič ne govori angleško tko da mal poveš, mal pokažeš pol pa upaš na najboljš... :) Cena za frizuro in brado 2,5 usd s tem, da sem dobil pred striženje v obe ušesi vato, da lasje niso not leteli. Vrhunsko... Brigita, Staša, za vpeljat doma... :)