• Day 71

Mandalay

April 28, 2016 in Myanmar ⋅ ☀️ 40 °C

Spet eno večje mesto, kjer sem bil mal preveč časa. Že na poti tja mi je blo jasno da grem spet v kotel in res je blo 40 stopinj, ko sem izstopil z busa. Konc, to greš za 2 al pa 3 ure ven, pol pa sam nazaj v hotel počivat na klimo, čist izčrpan. Sem bil pa v najboljši sobi do zdej, tko da mi v hotelu ni blo tok slabo sam lezat in zabijat čas.
    Vsake atrakcije se mi ne da več gledat, videl že toliko, tko da hodim gledat samo še če res izstopa. Sem pa užival, ker sem po skor 20 letih spet imel motor na prestave, ki je bil samo pol cene skuterja tko da je blo hecno. Privajat se na prestave v mestnem prometu, kjer se vse zmeniš s hupo. Ampak sem se hitro navadil, v križišče greš mal bolj u izi in na polno hupas, pa sam picis. Pa v evropski restavraciji sem jedu kr kul pizzo kar se je pa izkazalo za napako, ker sem se tok zastrupu, da sem mislu, da bom umrl. 3 ure je letel iz mene čez vse možne odprtine, se mi vrtel, svicu... Komi zivu. Ne vem kokrat letu v kopalnico in šele zadnjo sekundo ugotovu zakaj sem pršu, torej iz kje bom spustu... :) Konc, ampak pol sem zaspal in ko sem se 5 ur kasnej zbudu je blo mim, razen da sem bil čist izčrpan in lačen. Beda... Pol sem bil še par dni mal vročicen zato sem tud ostal v mestu skor 1 teden.
    Slike so pa čist naključne, prva je iz hriba nad mestom, druga iz znanega svetisca, na tretji jst v longhy-ju, ki je tukaj tradicionalno oblačilo in ga nosi velika večina moških, mladih in starih. To je pa tok udobna stvar... Pa sam dve velikosti, brez kakršnihkoli elastik, strikov... Manjši in bolj suh, mal več prepognes in zavežes, večji in manj suh, manj... Easy peasy :) Edina pomanjkljivost, ni žepov tko da majo telefone in denarnice za pasom, kar pa meni ni glih kul. Ne ker bi se bal da bo kdo ukradu, ker tok kokr se pa v Myanmaru varnega in sigurno počutim, se nisem pa še nikjer v življenju ampak ker se bojim da bi zgubu. Aja, slika pa iz dvigala, ker sem šel na recepcijo, da me ga naučijo zavezat :) Zadnji 2 sliki pa še prevoz iz Mandalaya. Običajno prevozno sredstvo za lokalce, poleg tovora v in na vozilu, se nas je, skupno z voznikom, peljalo 13... :)