• Day 86

Še zadnji teden

May 13, 2016 in Thailand ⋅ ☀️ 31 °C

Če sem začel z hudim razgledom naj pa z njim še končam... Sicer je bil plan da ostanem še do konca v Myanmaru ampak po 2. zastrupitvi s hrano v tej državi v enem mesecu se nisem počutil čist 100% in mi ni bilo do nekega bolj zahtevnega potovanja kar bi obisk južnih plaž Myanmara bil. Tko da sem se na hitro odločil, kupil karto in šel zadnji teden preživet na Tajsko, ki je, kar sem ugotovil šele zdaj, na pol Evropa. Kar je hecno, ker ko sem pred 3 mi meseci prišel v Bangkok sem se sam za glavo držal in gledal kam sem to prišel v eno luknjo. Po Kambodži, Laosu in Myanmaru se mi je pa zdelo, da sem prišel v Nemčijo. Kafici s klimo, evropske kave, browniji, hudi burgerji, steaki... Vse kar si lahko zaželiš doma. In to sem zdej rabu. Tko da iz Bangkoka po 2 urah na spalni vlak in evo me nazaj na Koh phanganu, ki mi prvič ni bil všeč ampak sem se odločil, da mu dam še eno šanso kar je bila dobra ideja saj je otok vrhunski. Samo Had Rin pač ne, kjer sem bil prvič. Vse ostalo, top. Aja, pa fino je da ne prideš v času polne lune, ko je v Had Rinu full moon party, ki na otok privleče do 40.000 mulcev, ki ves kes zabijejo samo na bucketih in mushroom shakeih pol pa blodjo po otoku in iscejo kero ki bi dala...
    No zdej je blo fino, zelo. Malj boljši guesthouse kot sem jih bil vajen do zdej, rentan motor, dva potopa, kavice, vsak dan brownie, skor vsak dan masaže... Razvajanje na polno. Pa še v knjigo sem spet padu tko da sem prebral celo, 350 strani v 5ih dneh... Kr fin zadnji teden.
    Slike naključne, prva iz terase moje sobe, druga iz razgledne točke v baru Amsterdam. Verjetno ni treba prou dost razlagat kaj je pol folka kadil in pil. Tuki ni problem, vse kr na ceniku :) zadnja pa tattoo barmana v mojem resortu na katerem je slika njegovega sina z datumom rojstva in imenom. Jaaaa, model je dal sinu ime Cocktail :) Predan poslu, ni kej. Še dobr da se ne ukvarja s praznjenjem greznic... :)