• Day 94

Nazaj doma - pod črto

May 21, 2016 in Thailand ⋅ 🌙 32 °C

In to je to... 3 meseci mimo in totalno čuden filing. Zdi se mi kot da sem glihkar šel, obenem pa da se je zgodilo tok kot da me ne bi blo 1 leto. 3 meseci so bili za prvič dovolj, saj na koncu nisem več čutil istega zagona kot na začetku. Še vedno sem užival pri zajtrku ob totalni hudi plaži, pa pol ko sem se brezskrbno odpelju na kavo z brownijem in podobne fore. Ampak tist, ko hočeš vsak dan v nov kraj pa vsak dan spoznat nove ljudi, me je pa mal minil. Tko da zgleda, da je čas za pavzo, ker na kavi z brownijem lohk pa tud v Sloveniji uživam, sploh glede na to, da se približuje poletje, za katerega še nikoli nisem imel dosti časa, ko sem bil doma.

Če probam potegnit en zaključek... Vrhunska izkušnja, ki se bo verjetno v glavi vsedala še nekaj časa predenj bom čisto dojel kaj mi je dala. Pa ne samo kaj sem videl. Čeprav videl in doživel sem ogromno. Angkor wat, Bagan, Shwedagon paya, 4 države, sploh Myanmar, ki bo čez 5 let čist drugačen... Pa novo leto v Kambodži, Thingyan v Myanmaru, opravljena 2 tečaja potapljanja, full moon party na Koh Phanganu, yoga course v Siem reapu, meditation retreat v Myanmaru... Nešteti hostli, busi, spalni busi, spalni vlaki, ladje, tuktuki, taksiji, rikse... Več avionskih letih kot prej v celem življenju... In še in še kar se zdele sploh ne spomnim. Ampak vse to manj pomembno kot socialni vidik in druženje s tok različnimi ljudmi. To je šele tisto kar je izkušnjo naredilo tok hudo. Pričakoval sem, da je ljudi spoznati enostavno ampak da jih je pa tok enostavno... Tud sanja se mi ne koliko ljudi sem v teh treh mesecih spoznal, za marsikaterega na fb moram ornk pomislit, kje sem ga sploh spoznal in kdaj sem ga dodal. In ob teh ljudeh sem ogotovil da je Slovenija res majhna in pol se še tok not držimo pa iste službe tok dolg oklepamo... Ljudje, ki sem jih spoznaval so bli že v tolkih državah, delal tok različna dela... Tko da je kr fino se zavedat, da je meja samo v glavi, da jo hitro lahko prestopis in da se boš znašel kjerkoli boš prišel... Pa ne govorim, da zdej pa nujno delat v drugo državo. Jst mam zlo rad Slovenijo in nič me ne vleče ven ampak če pa tukaj ne bo opcij pa se mi zdi, da bi zdaj dosti lažje skočil drugam.

Tko da fino, zelo fino. Si ne predstavljam, da ne bi podobnega potovanja še ponovil. Ne rečem jutri ampak, da je bilo pa zadnje pa zelo dvomim... Tok sem tuki še preskočil in nisem videl, da se z lahkoto vrnem... Al pa latinska Amerika, uff to me tud mika... No počasi, bom videl kaj se bo dogajalo... Ampak karkol bo, bo zihr fino... :)