Dive Padi

June 8, 2018 in Australia ⋅ ⛅ 23 °C

Am Dsistig het mini Tauchusbildig ahgfange fürs Padi Open Water😍

Am erste Tag simmer de Morge im Theoriesaal gsesse und hend die ganze Basics ahfange lerne🤓Nach em Zmittag simmer direkt in Pool gsprunge und hend die erste praxis Üebige gmacht🤙🏽

Am zweite Tag ischs genau Umgekehrt gsih... Zerst simmer in Pool gsprunge und hend Poolpraxis abgschlosse und denn simmer nach em Zmittag zrugg in Theoriesaal die letzte Prüefige go absolviere😁 Es sind all dure cho bis uf eini😩 Es isch usgrechnet d Yujin gsih woni scho us de Englischschuel ade Sunshine Coast kennt han😬 Aber s guete isch gsih dass sie glich het chene mit cho ufs Liveboard uffem Great Barrier Reef am nechste Tag😁

Tag 3; Am morge am 6:30 isch Pick up gsih und mehr sind 1h spöter in See gstoche❤️🛥 Am 10:30 hemmer euse erste Tauchgang ghaa... Es isch unglaublich gsih und da eus de Will us Nashville no begleitet het simmer wieder 4 Tauchstudente gsih😂 Min Tauchbuddy hüt isch de Dan vo Züri haha Nach 30 Minute simmer denn scho wieder us em Wasser gsih und mehr hend für 1,5 Stund Pause ghaa vor em nechste Tauchgang🐟🐠 Bim nechste Tauchgang isch alles bim alte bliebe und ich han mit em gliche Buddy chene go Tauche... Jedoch isch de Dan und de Will nachher wieder zrugg ufs Festland und Pauline🇫🇷 und Ich sind wieter ufs Liveboard... Also hani für de 3. Tauchgang en neue Tauchbuddy ghaa jedoch ischs genau soo guet gsih wie die erste beide🤙🏽❤️ Absolut unglaublich!!! Nach all dene Tauchgang simmer all totmüed gsih hend znacht gesse und sind chli uf Terasse ghocket😴 Nach paar Minute hemmer denn de ersti Hai gseh und es sind immer meh worde🦈 Die Haie sind jedoch nur chli (1.5-2Meter)😜

Am letzte Tag hemmer no de letzti Padi Tauchgang ghaa und de han ich und Pauline mit bravur bestande😁 Am Namittag hemmer no en letzte Fundive ghaa und denn hemmer scho wieder Kurs ufs Festland gnoo... Jedoch hets mii jetzt packt mit em Tauche und ich probiere so schnell wie möglich wieder Unterwasser zcho❤️❤️❤️