Roadtrip

June 11, 2018 in Australia ⋅ 🌙 18 °C

09.00 Uhr ich mach mich uf de Weg zum euse Campervan für de Roadtrip abzhole😊 d Strecki woni z beweltige han ii 13 Tag isch knapp 2000km und die erste 200-300km wirdi scho am erste Tag mache😜 Mit mir unterwegs isch d Gabi und fürd Strecki bis Mission Beach, d Pauline.

Mehr sind fast bis Mission Beach durregfahre abr denn hemmer dich no en National Park entdeckt und hend kurzfristig dette ahghaltet☺️ Es isch no recht natürlich gsih alles und usnahmswiis ned alles bearbeitet vo Mensche🤙🏽 Es isch mega schön gsih jedoch hets au mega viel Moskitos ghaa und nach paar Minute hemmer eus entschiede zum wieder umzkehre und euse Weg zur Mission Beach fortsetze!

Endlich ade Mission Beach acho sind ich und Pauline go zmittag esse und Gabi an Strand😂 haha Nachdem Pauline denn endlich ii ihrem Hostel het chene Iichecke simmer mit em Auto wiiter gfahre ad Bingil Beach😁 En hammer Strand und mega wenig Leute😍 Für mich isch jedoch s Highlight gsih am Meer entlang fahre und die hammer Sicht zgnüsse❤️🌊🌞

Wos denn langsam Ziit gsih isch und de Sunneuntergang ahgfange het simmer uf d suechi nachere Erhöhig gange und sind schlussendlich au fündig worde🌞🌚 Irgendwo uf ere Landstrass hemmer ahghaltet und hend de Sunneuntergang betrachtet... Wos denn dunkel gsih isch hemmer eus uf de Weg zrugg ad Mission Beach gmacht hend znacht gesse und nochli an Strand ghocket und de wunderschöni Sternehimmel beguetachtet😍