• Day 4

Damnoen Saduak Floating Market

February 26, 2019 in Thailand ⋅ ☀️ 31 °C

Z baru uz jdu rovnou na pokoj, davam sprchu -> 01:00 jdu spat -> 06:40 budicek -> 06:55 kava na recepci, cekam na odvoz na floating market, stejny plan ma Paul - Brazilec ode me z pokoje -> 07:15 nastupujeme do pristaveneho minibusu -> 09:15 prijizdime k Damnoen Saduak Floating Market, nastupujeme do dlouhe lodi ala kanoe, kterou vzadu ridi typek s padlem, projizdime trhem, kde se obchody teprve rozjizdeji, prodejci se snazi a pritahuji si nasi lod jakymsi hakem a nabizeji nam nejruznejsi cetky, nikdo nic nekupuje, pak nas vysadi a dostavame rozchod po "suchem" trhu, prochazime se s Paulem, ochutnavame tropicke ovoce, Paul chce vyfotit s hadem, davam si zmrzku v kokosu, pak nas opet posadi na lod, tentokrat motorovou -> 11:00 sedime opet v minibusu a mirime zpatky do Bangkoku. Secteno podtrzeno, tenhle trh se mi moc nelibil, protoze mi to cele prislo jen jako atrakce pro turisty, asi se priste podobnym organizovanym akcim uz vyhnu.Read more