Tossa de mar

May 26, 2016 in Spain ⋅ ⛅ 16 °C

Inmiddels zijn we 4 dagen in Tossa de mar. De stranden hier bij de camping zijn net zo mooi als dat ik ze me herinner. We hebben nog niet gezwommen in de zee omdat er een fris windje staat, maar het zwembad is wel al heerlijk. We zijn allemaal helemaal relaxed nu. Max zie je genieten van alles wat we doen en zien. Senna moest erg wennen, maar ook zij is nu weer helemaal happy. Max heeft twee Zwitserse vriendinnetjes Leila en Tossa van ik schat een jaar of 6 en 9. Hij is helemaal verliefd op ze, vooral op Leila. Super lieve meisjes die heel braaf de hele tijd spelletjes met hem doen.

Het eten is hier heerlijk en goedkoop in vergelijking met Nederland. Gister super lekkere reuze garnalen in de supermarkt gekocht. Vandaag een menu del dia gegeten in een prachtig restaurantje middenin Tossa. Senna heeft zich goed vermaakt met het broodmandje en max lekker met alles meegeproefd. Ik had zwarte paste met inktvis en een cod (witvis) in een tomatensaus en fruittartare met vanille ijs na.

Morgen wordt het 26 gr, dus dat wordt een stranddagje. Misschien is het nu wel warm genoeg om in de zee te plonsen!