• Day 44

El Vendrell

June 29, 2016 in Spain ⋅ ☀️ 23 °C

Vanuit Altea ongeveer 450 km gereden naar El Vendrell, de laatste (tussen )stop voordat we Spanje verlaten. We hebben hier 1 overnachting gepland.
    Een kleine 25 km voor aankomst hoorden we ineens een gebrom en gefluit in de auto... oh nee..... Gelukkig konden we de camping zonder problemen bereiken en was er een Renault garage in de buurt. Bleek dat er een rubberen ring van de turbo gescheurd was.

Moesten we noodgedwongen een nachtje extra blijven omdat het onderdeel niet op voorraad was.
    Gelukkig hadden we onze caravan op een schroeiplek gezet, dus we hebben heerlijk kunnen zweten! Hele luxe camping maar totaal niet ons ding. Vrijwel de hele dag animatie gedoe, harde muziek en ontzettend druk. Ook de boulevard was afschuwelijk, geen enkel terrasje of winkeltje
    Alleen grote witte appartementencomplexen waarvan alle witte houten jaloezieën gesloten waren, waardoor het meer op een spookstad leek dan een leuk strandplaatsje.....

Zo snel mogelijk verder naar ons volgende plekje En France!