• Day 25

@Zion National Park

September 11, 2015 in the United States ⋅ ☀️ 28 °C

Hiking Angel's Landing! Vooraf zijn we flink bang gemaakt door alle borden onderweg en waarschuwingen in onze gidsjes (strenuous and difficult hike / not for those with a fear of heights / 6 people have died here since 2004 etc., de Amerikanen winden er geen doekjes om!) dus we beginnen 's ochtends om 7:00u een beetje zenuwachtig aan de klim.

Het is rustig onderweg dus voor we het weten zijn we al voorbij het 'chicken out' point, waar veel mensen het voor gezien houden.. Wij niet, wij gaan door! Het is veel klimmen en klauteren naar boven langs een ketting op een smalle richel. Er is nul beveiliging dus als je valt.. Jammer dan! Brrr, toch wel spannend 😢

In volle concentratie bereiken we de top, high five!! We maken geniale foto's waarop het lijkt alsof we alleen waren (ehm, niet bepaald haha!) en beginnen dan aan de klim naar beneden die eigenlijk nog enger is.

Eenmaal beneden zijn we supertrots dat het gelukt is, dit was zeker een bucketlist-dingetje. 😎 Yeah!!