• Day 4

Vatican

September 9, 2016 in Vatican City ⋅ ⛅ 24 °C

Сьогодні були в новій країні хехе:) Ватикан ще менший, ніж я думала. Музеї Ватикану надзвичайні. Аудіогід обіцяв, що ми їх запам'ятаємо на все життя і протягом 4-х годин ми мали можливість переконатись в його правоті. Такого щільного накопичення краси на кв.м ще не доводилось бачити. Риму це стосується також. Просто приходить момент, коли думаєш, ну все, достатньо, я не можу стільки осягнути, стільки красивого, змучуєшся навіть емоційно, бо постійно в захваті. Так, звучить, напевно, дивно, сама не думала, що так буває. Перед тим, як побачити якусь визначну пам'ятку, про яку я лиш читала чи яку бачила лиш в інтернеті і телевізорі, я страшенно хвилююсь. Ніби перед важливою зустріччю. Я думаю: ну, і яка вона буде, чого очікувати, чи виправдає сподівання. В Сикстинській капелі взагалі неймовірні відчуття. Знову ж таки, це неможливо осягнути.
    Собор Святого Петра теж вражаючий. Дуже жаль, що ми не встигли в нього потрапити. Було вже зачинено. Взагалі з робочими годинами, позначками входу-виходу тут і у Римі трохи проблематично... І нам в інформаційному пункті сказали, що ми далеко не єдині туристи, які шось прошльопали через це. Оскільки цього ж дня в нас літак, ми не встигли піти і на пагорб Джаніколо, звідки, кажуть, Нерон споглядав ним же підпалений Рим.
    Але в Рим завжди можна на вихідні прилетіти. Що ми обов'язково зробимо. Значно більше шкодуватимемо, якщо щось з бажаного не вдасться побачити в Південній Америці. Туди на вихідні не прилетиш.
    Колізей, Римський Форум - тут навіть нема що сказати, мені досі не віриться, що я це все побачила на власні очі. Але черги - нереальні. І ми дуже тішились, що купили квитки онлайн.
    Хочеться відмітити, що у Римі дуже багато фонтанчиків з питною водою і взагалі вона дуже добра. Не очікувала від міста, яке має такі проблеми зі сміттям. Пиво чомусь дуже дороге-в середньому 7-9 євро за 0.5 л. До аеропорту ми вже не встигали і взяли таксі, це було дуже весело))) Італійська манера водіння наліцо)) Це і постійно сигналити, і возмущатись як інші можуть так жахливо їздити, і сварки з іншими водіями на ходу через відкрите вікно))) Словом, все як у фільмах)) Крістоф такий: "Нам не треба нервуватись, що ми не встигаємо, він нервується за нас обох" :)