• Day 58

Statues in San Agustin

November 2, 2016 in Colombia ⋅ 🌙 11 °C

В цій частині Колумбії ми побачили справді погані дороги, великий камінь потрапив в колесо нашого автобуса і його довго доводилось витягати. І ще: не знаю чи є така опція у великих автобусах, але в маленьких у водіїв завжди є невеличкі чорні пакетики... Деколи через дорогу, але частіше водії їздять так, що ці пакетики стають в нагоді. Я вже двічі брала їх, правда, так ще і не скористалась, але в одному автобусі чоловік таки блював, а в іншому - дві жінки..
    В Сан Августині ми хотіли глянути на доколумбійські статуї, яким близько 2000 років. Про культуру, яка їх збудувала, практично нічого невідомо і для чого вони їх робили- теж неясно, існує лиш купа теорій..
    Археологічний парк, де знаходяться ці статуї, складається з 3-х парків, які розташовані на різній (немалій) відстані між собою, тож ми встигли побачити лише 2, але вони і найзнаменитіші. Особливо вразили статуї великих розмірів... Ну і сама територія парку дуже красива.
    По дорозі до другого парку ми з вікна таксі побачили картину, яку, як я думала, можно лише в неті знайти на різних пабліках з приколами, де часто відфотошоплені фотки: поруч їхав мотоцикл, на якому сиділи чоловік, жінка, ззаду неї останньою сиділа мала дитина, а спереду- собака! І це так природньо все виглядало, собака спокійно сиділа на мотоциклі і дивилась вперед, як і решта пасажирів. Їй ще тільки сонцезахисних окулярів бракувало 😂 Це така картина була, шо ми просто не могли перестати сміятися 😂 Шкода, що фото нема ))) Хоча такі речі запам'ятовуєш, навіть, якщо немає фото)))