• Day 103

Arequipa & Colca Canyon

December 17, 2016 in Peru ⋅ ☀️ 21 °C

Арекіпу називають одним з найкрасивіших міст Перу. І одним з найтуристичніших. Тут почуваєш себе ніби в Європі - красива колоніальна архітектура, люди, які тут частіше схожі зовні на європейців і багато відомих усюди мереж закладів харчування. Тут справді гарно. Це місто називають також світовою столицею альпак)) Ми тут побували на фабриці, де їх хутро перетворюють на одяг, там же мали можливість за невеликі комісійні сторожу погодувати альпак і лам))
    Ще пішли вже традиційно на ринок. Тут він дуже класний. Не проблема знайти скелет немовлят лам, усі можливі органи тварин і всеможливі тварини також, і взагалі - тут повно різного добра! Але найбільше на таких ринках ми любимо секцію фрешів. Тут їх роблять з усіх можливих фруктів і їх поєднань один з одним і іншими напоями. А жіночки за прилавками з гори фруктів змагаються за клієнтів, перекрикуючи одна одну 😊
    З цього міста ми вирушили до Колька каньйону - це другий найглибший у світі каньйон, перший розташований біля нього ж. Краще, правда, його відвідувати 2-денним треком, а не так, як ми - за день на автобусі. Все було досить поспіхом, ну і за день, звісно, не побачиш того, що за 2. Якщо в загальному - нас не вразило. Непогано, але не вау - в тому ж Перу ми бачили набагато красивіші місця. Наприкінці ми були біля місця, де час від часу літають кондори. І одного таки пощастило побачити. Величезний птах...