• Day 119

Sucre

January 2, 2017 in Bolivia ⋅ ☀️ 29 °C

Сукре - як я вже писала, конституційна столиця країни. Це середнє за розмірами місто, значно менше за Ла Пас. Саме тут почався перший рух за незалежність в Південній Америці. Його називають ще найкрасивішим містом Болівії - можу лише погодитись! Тут дууууже комфортно! Завжди весняна погода: просто ідеальна - ні холодно, ні жарко. Місто має дуже розслаблену атмосферу, в ньому дуже приємно знаходитись. Ну і красиве воно теж - архітектура дуже гарна. Тут мешкають в основному багатші люди. Це не типове болівійське місто, тому напевно і сподобалось найбільше 😁 Багато білих будинків, гарні парки і площі.
    Болівія загалом дешева, але виявилось, ціни зараз навіть в рази більші, ніж зазвичай, бо високий сезон, в інший час взагалі напевно дуже дешево. Ще в хостелі я зустріла українку!! Нам обом було якось так приємно)) Вона сама з Черкаської області, але з 12 років живе в Німеччині, де вивчає медицину))) А тепер один семестр взяла в Буенос-Айресі)) І от подорожує між навчанням 😊
    З Сукре не хотілось їхати.... Тут так добре... І таких хороших людей зустріли... І хостел прикольний попався... Але пора було далі в дорогу.