Satellite

Van Meteora naar Portaria.

July 7, 2019 in Greece ⋅ ☀️ 25 °C

Gisterenavond nog van de zonsondergang genoten. Prachtig was dat. Vanmorgen nog even genieten van ons ontbijtje voordat we weer vertrekken naar onze laatste bestemming Portaria. Nog even in Kalampaka naar een Byzantijnse kerk van de maagd Maria uit de 6e of 7e eeuw. Weer heel mooi. Daarna richting Portaria. Veel landbouw zie je onderweg daar het vlak is. Bergen zie je om je hee. Mais, aardappelen, tarwe etc. Zeer vruchtbaar land. Weer in de bergen aangekomen moeten we toch nog een eindje omhoog om in het dorpje Portaria te komen. Onderweg nog een lekkere lunch met uitkijk op Volos en de zee. Wat mooi zeg. Aangekomen in Portaria rijden we verkeerd en slaan een weggetje in dat zeer stijl is en we kunnen niet meer terug. Volgens een inwoner kunnen we gerust naar beneden rijden. Ik ben toch maar wandelend naar beneden gegaan. Zo stijl en smal. Uiteindelijk weer de weg gevonden. Toch moeten we weer een smal weggetje in om bij ons hotel te komen. Hopelijk komen we geen tegenliggers tegen daar we met ons autootje moeite hebben om omhoog te komen. Gelukkig ons hotel gevonden. Mooi hotel met een zwembad. Inchecken en lekker genieten van het zwembad. Heerlijk water. Een prachtige dag hebben we gehad.Read more