• Day18

LLar de Viri. Gran descobriment

July 11, 2018 in Spain ⋅ 🌧 22 °C

Arribem a Cándamo. Aparquem davant de la via de feve. I passa un tren. L'ian és feliç. Entren al restaurant. Sembla molt acollidor. A l'entrada hi ha un cartell que diu "premio a la mejor fabada 2013". I "slow food km0". Promet. Fa molta pudor a humitat... Això em talla una mica el rotllo... Però el que ve després ho compensa de lluny. Menjem només delícies. Inclús el plat de L'ian, el menú infantil, està boníssim. Tant la Viri com el seu fill Carlos ens atenen de la manera més amable i tranquila, xerrem de tot una mica, ens expliquen com cuinen els plats, de la cultura, de la tradició... Ha estat un dinar molt agradable. Inclús quan ja hem acabat, ens quedem una hora més xerrant amb ells i la Viri ens fa una ruta del que podem veure a Astúries durant la tarda que ens queda... En boli i paper... I hi trobem tot. Li estem molt agraïts.... A partir d'aquí penjaré una entrada amb cada lloc que vam visitar. Amb la panxa plena i feliços ❤️Read more