• Day 24

Mansilla de las Mulas - El Jardin

October 1, 2019 in Spain ⋅ ⛅ 63 °F

16.7 miles today so we got an early start at 7am. There were only two towns on our way so slim pickings for breaks. I'm still so thankful for the people who had the foresight to plant a row of trees for miles and miles and miles. Their shade is greatly appreciated. Mia is suffering from a head cold so she's walking against her wishes. I offered to call her a taxi and she said she's not a cheater. We did stop and buy some candies in the last town to give us that last boost we needed.

16.7 millas hoy, así que comenzamos temprano a las 7am. Solo había dos ciudades en nuestro camino, tan escasas selecciones para los descansos. Todavía estoy muy agradecida por las personas que tuvieron la previsión de plantar una hilera de árboles por millas, millas y millas. Su sombra es muy apreciada. Mia sufre de la gripa, por lo que camina en contra de sus deseos. Le ofrecí llamarla taxi y ella dijo que no era una tramposa. Nos detuvimos y compramos algunos dulces en la última ciudad para darnos el último impulso que necesitábamos.