• Day 23

Bercianos del Real Camino - La Perala

September 30, 2019 in Spain ⋅ ⛅ 61 °F

5.9 miles on those damn bikes and then we dropped them off in an albergue in Terradillos de los Templarios. From there on, we were back on our feet and happy to be doing so. 14.5 miles to reach a relatively new albergue. We have a lovely room with 5 beds and a private bathroom. Mia is feeling under the weather so we skipped the pilgrim meal again. I walked into town to get some fruit and snacks for us to munch on. That sun is brutal! I've got sunburns and funky tan lines all over my body.

5.9 millas en esas malditas bicicletas y luego las dejamos en un albergue en Terradillos de los Templarios. A partir de ahí, volvimos a ponernos de pie y felices de hacerlo. 14.5 millas para llegar a un albergue relativamente nuevo. Tenemos una encantadora habitación con 5 camas y baño privado. Mia se siente mal, así que nos saltamos la comida peregrina nuevamente. Entré en la ciudad para conseguir algunas frutas y bocadillos para que comiéramos. ¡Ese sol es brutal! Tengo quemaduras solares y líneas bronceadas en todo mi cuerpo.