De afgelopen dagen van ruben

May 13, 2022 in Thailand ⋅ ⛅ 25 °C

Hallo allemaal, ik was te laat met het sturen van foto’s en daarom zit ik niet in de vorige footprint. Hier een update over mijn tijd in het noorden van Thailand. Tijs Casper en ik hebben een pak op maat laten maken, we moesten hiervoor een paar keer terugkomen. Het eindresultaat is te zien in de foto’s, we zijn er heel blij mee. Maar ja het kan ook niet anders dan goed staan bij deze 3 knappe jongens. De eerste 3 foto’s zijn van eergisteren, dat was de laatste avond met Tijs en Casper. Die gaan weer terug naar Nederland. Tijs en ik vonden het leuk om overdag nog naar een museum te gaan. Dit was erg leuk alleen vonden we het wel een beetje aan de kleine kant voor wat we hebben betaald. Ook hebben we die dag de pakken opgehaald en vond we het allemaal een goed idee om naar een heel luxe restaurant te gaan. Het eten was heerlijk en we voelde ons echte heren. Het restaurant had een Michelin keuring gehad en dat was ook wel te merken aan de kwaliteit (en de prijs), maar het was zeker de ervaring waard. Op de laatste foto zie je hoe we nog wat souveniertjes hebben gekocht voor het thuisfront.
    Ik zit nu in chiang mai en heel toevallig is Mamush hier ook. Hij is op vakantie met zijn ouders. Gister hadden ze me uitgenodigd om mee te eten, dat was super gezellig en na het eten zijn Mamush en ik uitgegaan. Vandaag ga ik met Mamush naar een schietbaan want ik wil dat een keertje hebben gedaan op reis. Daar krijgen jullie vast nog wat foto’s van in de volgende penguin.

Nog even een kleine update over mijn plannen: ik zou de 15e naar Bali vliegen en had een goedkope vlucht gevonden. Helaas is mijn ticket geannuleerd en nu heb ik een ticket geboekt wat duurder is dan de vlucht naar huis. Ik kom nu de 17e aan in Bali en zie de jongens daar dan weer. Ik heb zin om ze weer te zien, en om weer lekker te feesten met ze.
    Tot de volgende penguin.