Laatste dag

May 23, 2022 in Indonesia ⋅ 🌙 26 °C

He mensen, dit is hem dan, de laatste dag voordat we gaan. We vliegen morgen om 11 uur ofzo plaatselijke tijd. We vliegen naar Singapore, waar we om middernacht naar Berlijn vliegen. Vanaf daar gaan we met de trein naar Arnhem. Hopen dat alles gewoon lukt, zonder enige opstakels. Vandaag gingen we naar Tanah Lot, een tempel op een rotsje. Het was wel mooi, maar we konden niet op de tempel zelf. We zagen nog een heilige slang, die vrij gedrogeerd leek. Daarna gingen we nog een wandelingetje maken, waar we een leuk plekje zagen om de Luwak coffee te proberen. Dat is coffee die uit is gepoept door een luwak, wat een soort vosachtig beestje is. Bij het restaurent konden we ze aaien. We gingen ook nog naar een schilder die wat leuke dingen verkocht. Daarna was het lunchen en naar onze beachbar van de eerste dag hier. We hebben er erg van genoten, maar ons hoofd zit toch op een andere plaats. Die van mij in ieder geval wel. De golven waren wel heel hoog dus dat was erg leuk. De laatste pinguin zal zijn als we in Berlijn zijn. Tot snelRead more