• Day6

San Marino

May 1 in San Marino ⋅ ☀️ 14 °C

Täna külastasime San Marinot. Kõigepealt sõitsime sinna ümbes 3 tundi. Kohale jõudnud, luges Tiiu meile sõnad peale, et ümbrust jälgiksime ning ära ei eksiks. Seejärel tegime kogu grupiga pooletunnise jalutuskäigu, mille jooksul Tiiu tutvustas meile jällegi ajalooliseid hooneid ning näitas kätte erinevad võimalused vaba aja veetmiseks. Ja siis saimegi kolm tundi iseseisvalt ringi vaadata. Ilmaga meil seekord väga vedas, õues 21° C ja päike.
    Käisime oma pundiga külastamas kolme torni (mis on ka San Marino vapil), sõitmas funikulööriga, ohverdasime põrkepalli, jalutasime vaateid nautides ja kividel turnides ning sõime lõunat. Oleksime küll tahtnud minna veel piinariistade muuseumisse, kuid kahjuks ei jagunud selleks aega. Leidsime kommipoe "Jurassic candy", mis oli nagu tõeline paradiis ning juba sisse astudes pisteti meile nina alla kandik tasuta šokolaadiga. Suurt midagi me sealt ei ostnud, kuid niisama vaadata oli ka põnev. Palju oli kohti, kus müüdi filmikangelaste relvade koopiaid, peamiselt erinevaid mõõkasid. Üks vahvamaid kohti oli veel pood, mis oli täielikult pühendatud vannipartidele. Nii et sealt võis leida palju-palju erinevates suurustes ja kujudes ning värvides vanniparte. Seal oli isegi üks, mis nägi välja nagu lepatriinu (kuigi pardi kuju ja nokaga).
    Vaated, mis igas ilmakaares avanesid, olid tõeliselt lahedad ja ilusad. San Marino on praeguseks külastatud paikadest kindlasti kõige ilusam.