Satellite

Underbart är kort!

February 28, 2017 in Australia ⋅ ⛅ 25 °C

I dag är det 50 dagar sedan vi satte oss på Pågatåget för transport till Kastrup och stora vida världen. Det är också den sista dagen i paradiset Hayman Island. I den tropiska regnskogen växer det så det knakar och kakduorna är konstant närvarande för att sno åt sig en godbit. En riktig slappardag vid stranden och runt poolen. God mat och något enstaka glas vin 😋. En mycket värdig avslutning tycker vi alla. I morgon är tyvärr en annan dag då hemresan tar sin början. Vi hörs!Read more

Torbjörn Umenmark

Måste tacka för den fantastiska berättelsen som ni har skildrat om er resan, har nästan blivit som så att man har väntat på nästa del av er resan, när man har läst det ni har skrivit och upplevt. Stort och innerligt tack för att jag/vi har fått uppleva denna resa med er. Har ibland känts som jag också var med på er underbara resa. Välkomna hem vänner, flyg sakta och lågt tills vi ses igen ! All the best ! Torbjörn & Helene

3/1/17Reply
    Barbro o Sten-Åke

Vi har faktiskt mest gjort det för vår egen skull så att vi säkert skulle komma ihåg vad vi varit med om. Vi visste att det skulle bli en hel del. Sedan är det självklart väldigt roligt att ni har velat följa med på resan!

3/2/17Reply