• Day 26

Amazone

February 8, 2019 in Ecuador ⋅ 🌧 26 °C

(English below) 4 dagen afgezonderd van de wereld, bijzondere natuur en veel wilde dieren. Dat is onze trip naar de Amazon kort samengevat. Na een 10 uur lange busrit naar een plek aan de rand van het regenwoud gingen we diep de jungle in per boot. Hier verbleven we in een erg mooie ecolodge, op een eiland midden in de jungle. We hebben een groot aantal bijzondere dieren gezien, inclusief Anacondas, een boa, een kaaiman, papegaaien, roze dolfijnen, en nog veel meer. Verder hebben we een jungle stam bezocht, prachtige zonsondergangen op het meer bekeken, en gezwommen in dat zelfde meer, waar ook anacondas en kaaimannen verblijven. Gelukkig is alles goed gegaan en zijn we een enorm gave ervaring rijker!

4 days of disconnection, beautiful nature and tons of animals. That pretty much summarizes our trip to the Amazon. After a 10 hour busride to a place on the edge of the rain forest, we boarded longtail boats to go deeply in the Amazon. There, we stayed in a beautiful ecolodge on an island, meaning that to go anywhere we had to go on the boat. We saw a lot of interesting animals, including Anaconda's, Caiman, a boa, parrots, pink dolfins, and many more. Furthermore, we visited an indigenous community, watched beautiful sunsets from the Lake, and swam in the same Lake that houses Anacondas and caiman. Fortunately, all went well, and it was an amazing experience.