• Day 3

Paracas Islas Balestas

April 24, 2017 in Peru ⋅ ⛅ 23 °C

Realiai Paracas kaimų kaimas už 3,5 valandų kelio nuo Limos. Važiuojant pakeliui pamatysite .. nieko :) Dikynes su net neaišku ar gyvenamais šalašais arba pilką smėlėtą niekinį peizažą. Visgi kas apsistoja Peru poetuose ilgeliau linkę trenktis čia dėl dviejų dalykų. Paracas nacionalinio parko - didžiulė dykuma - neva antra sausiausia pasaulyje vieta ir Islas Balestas - salos vadinamos Perujietiškais Galapagais. Užgniaužę savo antipatija masinėms turistų ekskursijoms leidžiamės laivuku į atvirą vandenyną. Dar pakeliui nusprendžiam - buvo verta. Neišsiplėčiant:
    - pamatėme ale 'Nazca lines' raižinį kalne
    - susipažinome su vietiniais žvejais gaudančiais ančiuvius
    - stebėjome pelikanus, keletą pingvinų ir ruonius. pastarųjų čia mažiau nei įprastai, ne sezonas bet vistiek įspūdis wow. ruoniai visur plaukiojo aplink mūsų laivelį.
    - patyrėme nepamirštamą ekskremento kvapelį :) pastatojo tiek daug kad raudonos salos didžiaja dalimi pasidarė baltos :)