• Day 17

Cusco- S.M. - S.T. - Hydro - A.Calientes

May 8, 2017 in Peru ⋅ ☀️ 23 °C

Ilga diena ir ilga kelionė topų topo (tikiuosi) link. Standartiškai norint nusigauti iš Cusco į Machu Picchu turistai turi kelias opcijas
    - privatus turas iš Cusco į Machu Picchu. su transportu ir gidu iki 300$ žmogui.
    - turas su grupe iš Cusco į Machu Picchu subtransportu ir gidu iki 220$ žmogui
    - kelionė savarankiškai iš Cusco į Hydroelectrica, pėdinimas pėsčiomis 10km iki Machu Picchu 25- 50$ žmogui
    - kėlionė pėsčiomis 45km iki Machu Picchu - iki 5$ žmogui.
    plius viso šito bilietai į Machu 40-60$ žmogui.
    Taigi pasirenkam sakyčiau iš pirmo žvilgsnio protingą variantą biški važiavimo ir biški ėjimo ir atrodytų sutaupom kruvą pinigų. Taip ir buvo. tik ta 6val kelionė mikriuku... negalėjau patikėti kad gali būti TAIP BLOGAI... gal mes labai jautrūs.. bet tai pasirodė tikras moralinis ir fizinis išbandymas. gelbėjo tik nuostabūs vaizdai aplinkui.. nors kai norisi apsivemti nuo serpantinų, baisu nuo kelio siaurumo ir neina nei skaityti nei užmigti nes reikia laikytis kedės kad neiššoktum iš jos... galiu drąsiai pasakyti.. kelionė ne kiekvienam.. 33val kelionė Vilnius Vietnamas su miegojimu oro uosto kampe ant grindų - gelytės!
    po visko džiaugėmės kaip maži vaikai galėję išlipti iš buso ir pagaliau eiti pėsčiomis tuos 10km. Ėjimas smagus. Nors viskas vyksta traukinio bėgiais arvšalia jų (veikiančiais bėgiais) eina daug žmonių. Tiesa pasakius teoriškai tai nelegalu.. Bet visi taip prisitaikę ir visiems taip dzin kad a) agentūros turi tiesioginius mikriukus (kitaip reiktų važiuoti viešuoju ir kiekvienam kaime ieškoti naujo buso) b) palei visą kelią sudėti saugumo ženklai ir rodyklės kur eiti. c) palei bėgius įsikurusios kavinės ir parduotuvytės siūlančios nuo vandens sulčių ir alaus iki nakvynės.
    Finale - pasiekiame Machu papėdę Aguas Calientes. pavalgę griūname nakvoti ir tikimės geriausio!