A 17-day adventure by Julia
  • 0videos
  • 16.9kkilometers
  • 14.0kkilometers
  • Day 1

Bye Bye!

April 22, 2017 in Lithuania ⋅ 🌬 3 °C

Labas rytas! Tikiuosi kelimasis pirmą atostogų dieną pusę šešių nebus visų atostogų pranašu. Nors žinant ko priplanavau nebūčiau tokia tikra. Prisidavėm į bagažą viską ką turėjom, tai jauęiamės keliaudami kaip stovim. Betkuriuo atveju emocijos tik teigiamos. jei ne geriau, nes vyro darbinių nuopelnų dėka sėdim buisness lounge ir pusryčiaujam. Ir jauu tuoj tuoj... Let the party start!Read more

• Day 2

Lima, Peru

April 23, 2017 in Peru ⋅ ☁️ 22 °C

Nesuprantu. Ar dėl to, kad tingisi rašyti ar dėl to kad dar neaišku ką.. nėr muzos. :) Antrą dieną diskutuojame, kad dar neatrandame kur esame ir kas tas Peru.
    Čia kogero dėl to, kad mūsų kraštuose 'Peru' girdėta visiems, bet apart Machu Picchu velnias žino ko ten tikėtis ir ieškoti. Dėl to matant save 'tame kažkame' neina suprasti kur aš. O juolab identifikuoti, kad tai kažkur beveik 12000km nuo namų.
    Kolkas viskas atrodo keista. Adaptacija vyksta. Atsibundame 3ryto o 21-ą jau sėdim pablėsę. :) Pirmą kartą toks ryškus jausmas. aišku pirmą krtą ir 8h skirtumas.
    p.s. aptikta gera citata dar nenusileidus.. 'every trip gets you closer to another trip' (kiekviena kelione perkelua tave žingsniu arčiau kitos kelionės). Nemeluosiu.. perskaičiusi susimasčiau.. o kur toliau? ;)

Paracas, Peru

April 24, 2017 in Peru ⋅ ⛅ 22 °C

Taigi pradedam aiškintis kas tas Peru ir su kuo jis valgomas. Ogi valgomas su ispanais. ir jei tau ši kalba nėra visai žinoma gali būti sudėtinga arba bent jau juokinga. panikuoti ar metus lankyti kursų nereikia , bet bent porą žodžių mokėti būtų neprošal, nors taip sakant ir be jų išgyvenama. kaip kad kollas darom mes. Perujiečiai mano nuostabai ir kaikurių blogų paneigimui labai maonūs žmonės. visi sveikinasi visi kažką pasakoja ir klausinėja. suprantu tiktiek kiek leidžia žinios iš muilo operų. still.. sugebėjom dukart užsisakyti autobuso bilietus, ir dvi ekskursijas. pasiekimas! Sunkiau buvo neturistinej kavinėj... meniu nei vieno zodzio. pazistamu carne ir pollo ir tu neradom.. padaveja nei zodzio anglu.. :) teko zaist loterija. visai gerai laimėjom! tik iki siol nežinom kieno šonkauliai ten buvo. nes pagal dydį arba žiurkės arba šuns :/ Nors viešbučio recepcionistas ramina kad greičiausiai mažo eriuko.. ufff.Read more

Paracas Islas Balestas

April 24, 2017 in Peru ⋅ ⛅ 23 °C

Realiai Paracas kaimų kaimas už 3,5 valandų kelio nuo Limos. Važiuojant pakeliui pamatysite .. nieko :) Dikynes su net neaišku ar gyvenamais šalašais arba pilką smėlėtą niekinį peizažą. Visgi kas apsistoja Peru poetuose ilgeliau linkę trenktis čia dėl dviejų dalykų. Paracas nacionalinio parko - didžiulė dykuma - neva antra sausiausia pasaulyje vieta ir Islas Balestas - salos vadinamos Perujietiškais Galapagais. Užgniaužę savo antipatija masinėms turistų ekskursijoms leidžiamės laivuku į atvirą vandenyną. Dar pakeliui nusprendžiam - buvo verta. Neišsiplėčiant:
    - pamatėme ale 'Nazca lines' raižinį kalne
    - susipažinome su vietiniais žvejais gaudančiais ančiuvius
    - stebėjome pelikanus, keletą pingvinų ir ruonius. pastarųjų čia mažiau nei įprastai, ne sezonas bet vistiek įspūdis wow. ruoniai visur plaukiojo aplink mūsų laivelį.
    - patyrėme nepamirštamą ekskremento kvapelį :) pastatojo tiek daug kad raudonos salos didžiaja dalimi pasidarė baltos :)

Paracas National Park

April 24, 2017 in Peru ⋅ ☁️ 21 °C

Parkas šiek tiek skambiai pasakyta... nes jei ką ir rasi čia tai trijų rušių smėlį. Raudoną geltoną ir baltą :))) Kitaip sakant.. dykuma. DIDŽIULĖ! Šimtus kilometrų besitesianti. Vidurį jos ir gyvenom dirbtinai atgaivintam kaimelyje prie vandenyno. o toliau beribės smėlio platumos. Kaip minėjau kaimelis niekuo neįpatingas.Gal 100 gyventojų ir tiekpat turistų. viskas gyva tik atvykeliais. Ačiū Dievui susigundėme papramogauti ir daug žadantį 5val dviračių tripą dviese po dykumą iškeitėme į baladojimasi Buggi'u. ir žinokit keturračiai arba bugis the best opcija. Pamatai tą patį o nereik minti dviračiu, nereik sedėti su grupe maršrutkėj, ir svarbiausia nereik kaisti atviroje saulėje kurios ten neatimsi ;) Vienintelis ko reik tai dušas poto. Burna akys visas kūnas surūs ir oranžiniai. Smėlio neradom tik triusikuose :)Read more

• Day 5

Arequipa - Colca Canyon

April 26, 2017 in Peru ⋅ ⛅ 12 °C

Jau buvau bepradedanti rašyti, kad rekomenduoju visur skristi lėktuvu, nes važiuojant autobusu čia joks privalumas ir jokių vaizdų. Visgi.. kelias šiandien mus nustebino. Seniai o gal ir niekada nebuvome matę tokių vaizdų. Viską beprotiškai sunku perteikti per telefono kamerą, bet akys negalėjo atsižiūrėti! Colca Canyon vienas gyliausių pasaulyje kanjonų pademonstravo beveik visą save. Kalnų terasų ir upės derinys gražiausias kokio buvo galima tikėtis. Lietaus sezonas baigėsi prieš dvi sav. tai viskas žaliuoja kaip turi būt. Jau rytoj leisimės į kanjoną 'pasivaikščiojimui'. Laukiam nesulaukiam. Apsirūpinom žemėlapiais, 4l vandens ir kaupiam jėgas! kolkas iš viršaus dugno nesimato.. matyt jėgų tikrai prireiks. Maža to man užteko drasos priskirti save prie pažengusių sportiškai kas reiškia, kad visą trasą turėsime įveikti per dieną ir rytą o ne per dvi dienas ir rytą :)))Read more

• Day 6

Colca Canyon Day I

April 27, 2017 in Peru ⋅ ⛅ 27 °C

Atsibudę anksti ryte ir sočiai papusryčiavę leidžiamės į visos dienos kelionę iš miestelio Cabanaconde į pačią kanjono širdį - oazę. Trasa apima leidimąsį kilimą iki trečdalio ir vėl leidimąsį. Priklausomai nuo jūsų galimybių viso apie 7-8val kelio.
    Kylant saulei pasiekę kraštą viršuje nuo kurio prasideda linksmybės negalime atsigrožėti dydžiu ir panoramos grožiu. Kanjono dugno nesimato, bet matome numanomus kaimukus kuriuos mums reikės kirsti. Po kelių valandų leidimosi sutinkame keletą lengvai tariant nuvargusių porelių koliančių su backpackais į viršų. Mintys dvi. 1) kam tempti tiek mantos ? man iki šiol nedaeina.2)kas mūsų laukia ryt kai kopsime kitu panašiu keliu. Still tikiuosi jie pasiekė savo tikslą gyvi. o mes kolkas susikoncentravę į priekį. Upė! valio! šalta ir gaivinanti žyminti pirmą tašką po 3,5 val. Raumenys 'stabdžiai' duoda apie save žinot. Žvyras su smėliu ir akmenim. Bepročiams su basutėmis ir prastai avalyne amen.
    Kitas checkpointas miestelis. atrodęs vos už puskilometrio pateikė staigmenų. Kaip vaikai suvystyti gamtos jautėmės bejėgiai prieš atrodo niekinius pakylimus. širdis kalatojasi, oro trūksta.. teko stoti dažnai. Kaip vėliau pasirodė tai buvo gelytės palyginus su įkopimu į kitą miestą =30proc kanjono auksčio. Dar niekada cola nebuvo tokia skani.. nes šįkart šalta cola buvo prizas pasiekus tašką. Velnio namuką kurį matai iš apačios, kurio muziką girdi, bet kelias vis užsisuka ir užsisuka, vingiai nesibaigia ir nesibaigia.
    Primenu mūsų tikslas dviejų dienų maršrutas per dieną, reiškia dar reikia pasiekti oazę. pastaroji matosi ir gundo mėlynuojančoaos baseinais tik iki jos reikia lipti atgal žemyn. gal būtų ne taip graudu jei nesuprastum kad 'veltui' kątik lipai į viršų. :)
    Kaip bebūtų atsidurę širdyje nusrendžiam kad haikas (nes tikrai ne trekas) buvo nuostabus. pirmą kartą rimti kalnai ir iškart maksimumas. Sprendžiant iš to kad vakarę jautėme pagundą įveikti ir paskutinę likusią treko dalį - iškopimą.. matyt nebuvo tragiškai sunku. Visgi ramybės vardan ir skaudančio menisko dėka nusprendėme likti. Kaip poto paiškės - AČIŪ DIEVUI. :)

• Day 7

Colca Canyon Day II

April 28, 2017 in Peru ⋅ ⛅ 15 °C

Nepaprasta palaima 9ryto sėdėti aptriušusiame vietinės reikšmės autobuse pilname mažiau ir daugiau prasmirdusiu vietinių fermerių. Taip, taip gali nutikti jei kėlėtės 4:45 ir nuo 5 jau buvote 'on the track'. Tik kaip čia plačiau pasakius.. 'Track' tai atrodytų viso labo 4,3km ilgio keliukas, bet jo altitudės skirtumas 1150m. Toks keliukas š Oazės į Cabanaconde miestelį. Arba išlipimas iš gyliausio pasaylyje kanjono (Tik dvigubai gilesnis už Grand Canyon USA) arba rimtas nuolatinio kopimo į viršų challengas :) Ir mes tai padarėm! nei rankyčių nei kojyčių... BELIEVE ME! tiksliausiai jausmą 50m iki viršaus apibūdina šokoladukas kurie šiame regione labai populiarūs. pavadinimas pasako viską už save. Nocaut. :) Maža to pats kelias visai netvarkytas, su daug smėlio akmenų liekanų arba serpantinų iš alia laiptukų. Maža to nuo 2500 prasideda mini altitudės jausmas. Trūksta oro ir biški silpna. Bet tik biški kol adaptuojiesi. Jei dar nepakankamai vaizdžiai atrodo.. nuėjus 70% Kostas klausė manęs už kiek sutikčiau grįžti į apačią ir kitą rytą vėl pakilti. tuo metu sakiau už 100 000 eur nesutikčiau. :) Ne tai kad išpindėjus, bet tesiog jaučiau kad nesugebėčiau. Meniskas įsismarkavo taip kad lipti teko pasikliaujant ik kairia koja, o lipimas į apačią kėlė periodinius skausmus iki ašarų. Bet nieko! išgyvenom. Nei skausmai nei 3500 altitudė mūsų neįveikė keliaujam į naują tašką - Puno. Miestelį prie Titicaca ežero. 5000 aukštyje. Woooho!
    p.s. taip smarkiai ėjom kad nepadarėm nei vienos foto. tiksliau buvo ne iki to, nes išėjom dar 5ryto prie aklinos tamsos su prožektoriais o poto koncentravomės į žingsniukus ir laiką kad spėtume į autobusą. :) Anyway.. visas vaizdas nuo apačios iki viršaus netelpa į ekraną :) paskutinėj foto matosi tik 60 proc viso kelio. o pirmoj lengviausi 25. taigi norinčous pamatyti visą vaizdą rekomenduoju patiems nueiti ;)

• Day 8

Puno

April 29, 2017 in Peru ⋅ ⛅ 6 °C

Check bet ne respect. Titikaka ežeras su plaukiojančiomis dirbtinėmis salomis iš šiaudų. Tinkamas kaip pusiaukelė iš Arekipos jei keliaujate į Boliviją arba būtinas jei 7toje klasėje išgirdote apie aukštai Anduose įsikūrusį ežerą ir norite tai pamatyti. Tiesa nepaisant 5000m auksčio nuo jūros lygio kalnų čia nepamatysite, bet miesteliuką su ežeru galite. Jei turite laiko. Mes jo neturime dėl to kogero pirmas mini nusivylimas. Maža to lauke kokių +6.. Visas džiaugsmas kad mes čia tik dieną.Read more

• Day 8

Puno(Peru) - La Paz (Bolivia)

April 29, 2017 in Peru ⋅ ⛅ 21 °C

Kirsti sieną dar nebuvo taip paprasta ir smagu. atveža su autobusu išleidžia ir pamurmėdami kažką neaiškiai užbaigia rodydami arkos kelio pabaigoje link 'vamos Bolivia'. Einame su minia. Eilė, langelis, pasas, 15 sekundžių, antspaudas! Ta pati procedūra kartojasi kitoje arkos pusėje. ir štai mes jau čia!
    Dar tris valandos kelio, biški krušos ir sniego, naktis.. staiga autobusas sustoja ir vėl vamos vamos čikos.. suprask visi turi išlipti iš autobuso. Privažiavome kelio pabaigą. turime kirsti ežerą keltu. tiksliau autobusas keltu (Bolivijoje tai medinis pantonas su varikliu talpinantis vieną autobusą) o mes kaip paaiškėja po kelių minučių blaškymksi - kateriu. Perkelia mus, sulaukiam su vietiniais autobuso ir vamos toliau. LaPaz neoficiali politinė Bolivijos sostinė kuri bazuojsi aukštai kalnuose. važiuojame naktį, vaizdas vistiek stebina. nesuskaičiuojamas kiekis žiburėlių išsidėsčiusių per visą platumą kiek akys pasiekia. nekantraujam pamatyti vaizdą dieną. labanakt.