Manchester dag 1

August 3, 2019 in England ⋅ ⛅ 21 °C

Hello love,

Vandaag zijn we naar Engeland gegaan! Om 05:40 ging de wekker en rond 06:15 zat ik met papa in de auto op naar Schiphol! Op Schiphol zien we al snel Richella en haar ouders. Samen nog even de ponden ophalen en de grote koffer ingecheckt. Al snel moest ik afscheid nemen van papa en Richella haar ouders. Nadat we soepel door de douane zijn gekomen hebben we nog een veelste duur saucijzenbroodje gegeten en huppelde we snel naar de gate. Met een beetje vertraging zaten we al snel in het vliegtuig, Richella bij het raam en ik kon gemakkelijk mee spieken vanaf de middelste stoel. Na een gemakkelijke vlug waren we geland in het o zo mooie England, Manchester om precies te zijn. Snel mijn horloge een uur achteruit gezet en de koffer weer opgehaald en we gingen door naar de trein. We zaten nog maar net en we werden al gecontroleerd, dus ons kaartje hadden we niet voor niks gekocht. Na zo'n 25 minuutjes kwamen we aan bij station Manchester Piccadilly. Snel door naar het hotel, inchecken, spullen dumpen en op avontuur! We hebben een hoop rond gelopen in de stad, koekies gegeten, veel leuke winkeltjes gezien en nog ergens lekker wat gedronken en nacho's gegeten. Giga geweldige schoenen gekocht, naar een hele oude bibliotheek met een expositie geweest en daarna nog wat lekkers gehaald bij de Mac Donald's (ze hebben daar veel meer andere dingen dan in Nederland, oneerlijk!). Daarna zijn we rustig naar het hotel gelopen. Nu zitten we beide in onze veelste warme kamer, zit Richella rustig op haar telefoon en aanbid ik mijn nieuwe schoenen. Morgen weer een nieuwe dag, zin in!Read more