Kuta #2 Pada akhir

August 7, 2022 in Indonesia ⋅ ⛅ 26 °C

Niet echt iets bijzonders, maar... .

Het was een geweldige reis, enorm veel interessante mensen leren kennen die mij kennis gaven over de hele wereld.

Van een Noorse die eigenlijk van de Filipijnen komt, tot onze man uit India die cameraman was van Coldplay - Hymn for the weekend (echt waar).

Van de Amerikaanse die zich schaamt voor haar land en dan maar zegt dat ze uit Canada komt, tot de Deen met de snelste schoenen uit de winkel (hij had een loopsessie van 10 minuten , wees maar zeker dat iedereen uit ons hostel het te horen kreeg dat hij is gaan lopen).

Van de Brit die ontslagen was maar nu kan werken tijdens het reizen, tot de Argentijn die in 20 jaar reizen meer dan 120 landen heeft bezocht, 7 talen perfect beheerst en nog 10 andere heel sterk onder de knie heeft.

Van de Hawaïaanse die als werk kledij maakt, tot de Canadese die haar werk heeft opgezegd om even weg van haar gewone leven te zijn.

En vooral de locals, die aan iedereen aantonen dat altijd vriendelijk en lief zijn tegen elkaar, mogelijk is. In welke omstandigheden hun leven zich dan ook afspeelt.

Het maakt mij alleen nog maar warmer om nog veel meer te reizen en mensen te ontmoeten.
    Ik heb er verdorie van genoten.

Geniet nog van enkele sfeerbeelden van de laatste dagen.

✌️