Mehrtägige Usflug Tag 3&4

October 26, 2017 in New Zealand ⋅ ☀️ 14 °C

Nachem Abel Tasman simmer wiiter richtig Golden Bay gange. Das isch chli en Küschtezuug won aso wunderschön isch. Mer sind ebefalls au na zude Pupu Springs gange, das isch binere Quälle und ich säg eu - so klars Wasser hender aso na nie gseh! Nachene simmer wiiter zum nögschte Campingplatz und hend eus dete en gmüetliche Namitag gmacht. Am Morge druff han ich namel de Sunneuufgang aaglueget (wunderschön gsi) und denn hemmer eusi Zält zämmgleit und sind wiiter as Cape Farewell. Mer hend en Uusritt gmacht, won als eine vode schönschte Uusritt vo Neuseeland bekannt isch. Es isch zwar schön gsi, aber han da aso au scho besseri Uusritt ide Schwiiz gmacht... Aber ich muen säge, es isch scho na speziell so am Strand go ritte. S isch nöd so klassisch Strand, sondern meh so Moormässig gsi. Öppe so stell ich mer d Nordsee vor und s isch sochli wiene Wattwanderig ufem Rossrugge gsi. Nachem Uusritt simmer wiiter an Waharariki Beach gange. Das isch en riisige Strand, mit massig villne Sanddüne und extrem starchem Wind. Als tüpfli ufem i hemmer aso au na en Seehund gse! Das isch ächt wunderschön gsi dete, aber mer sind alli sehr müed gsi und drum simmer denn nachher au wieder heigfahre.Read more