Kiwi vs Schwiiz

November 6, 2017 in New Zealand ⋅ 🌙 14 °C

Uf Wunsch vo einige gitts hüt emale en Iitrag zum Thema "typisch Kiwi"

Kiwis sind sehr offeni und hilfsbereiti Lüüt, won di au mal ide Warteschlange chönd druff hiiwise, dases noimet andersch no e freii Kasse hett (und die isch denn au frei)
    Vorallem bi eltere Lüüt wird mer oft Darling oder Sweetheart gnännt, am afang chli unagnehm, aber eigentlich ganz normal.
    Kiwis laufed grundsätzlich immer barfuess ume - und das isch sehr e kontroverses Thema. Gwüssi Lüüt liebets und gwüssi hassets, ide Mitti gitts nüüt.

Neuseeland isch grundsätzlich sehr suuber und mer gseht sehr wenig Raucher. Plaanet isch, dass NZ (Neuseeland) bis öppe is 30gi rauchfrei isch. NZ hett die jüngschti Premierministerin, sie isch grad emale 37 Jahr jung.

NZ isch oft vo Erdbebe betroffe, han bisher aber na keis schlimms erläbt... Sie chönd zwar erdbebesicheri Hüüser boue aber zum die abzdichte fehlt entweder s Wüsse oder s Gäld. Drum isches oft rächt chalt oder im Summer denn brüetend heiss.

Kiwis behauptet sie redet Änglisch, i Tat und Waret isches aber irgend e anderi Sprach... "The rellies have invited us to a barbie, it's pot luck so we'll throw a few vegges and saussies in the ute before we head off.. Nana will probably make us one of her lovely pavs for pudding. You'll love her -she's a hard case!"
    Das wär en Kiwi Satz und nei, zum Glück redets nöd immer so^^ Wer interessiert isch ade Uuflösig, eifach aafröge!

Sie bruchet oft anderi Wörter oder es "e" wird oftmals als "i" uusgsproche... Rächt kompliziert!

Kiwis sind überfründlich!! Das isch unglaublich, anstatt dassd seisch, das Tüechli stinkt, dörfi es neus haa? muesch zersch chli smalltalke und denn s thema mal aaspräche, dich ständig entschuldige und Sätz bruche a là "If you probably wouldn't mind, may I probably take a new towel but only if you have one, if... Ja, es sind nöd alli so schlimm aber es isch doch dütlich formeller und hypotetischer.

Kiwis sind sehr druff bedacht, es allne rächt z mache. Es guets Biispil sind da d Hündeler. Ide Schwiiz secklet doch d Hünd immer uf eim zue und de Hundehalter seit oft, de macht nüüt, wott nume spille. Da z Nelson, gönd d Lüüt sogar bitzeli abem Wääg und hebed de Hund ade Leine und wartet bis mer verbii gloffe isch. Wien ich das gnüsse zum nöd immer en sabbernde Hund um mich ume müesse z haa!

Es gitt ja Religione wältwiit - Christetum, Buddhismus, Muslime, etc.
    Das hends da zwar scho au, aber die wahri Religion isch Rugby!

Wennd usswärts go ässe gahsch, gitts immer gratis Wasserfläschene dezue, won mer au naafülle lah chan. Zudem machet d'Kafis am 5i zue, chli müesam wännd gmüetlich käfele wettsch und denn wirsch vor d Tüüre gschtellt. Au susch machet die meischte Läde scho am 5i zue, usser de Countdown oder New World (wie Coop und Migros) die hend bis am 10ni offe.

Kiwis chönd kei guets Brot bache und wüsset au nöd was richtigi Härdöpfel sind. Defür machets richtig guete Toascht (s gitt ameds e halbi Reihe voller underschidlichem Toascht) und sie hend feini Frücht! Grundsätzlich gitts jede Tag am Mittag und am Abig Fleisch, meischtens Güggeli. Ich säg eu, wänn ich wieder zrugg bin, iss ich es halbs Jahr lang meh kei Fleisch... Nei, villech nöd, aber es gaht mer mengsmal schochli uf de Geischt, das ville Fleisch.

Am Strand z sii chan sehr romantisch sii - aber d Folge devo chönd au sehr unagnehm sii. Es gitt so chlini Mischtviecher namens "Sandflie" und dene ihre Stich bisset wie Sau! Und sie verheilet nöd sehr guet, han überall Fläcke a mine Bei wege dene Sauviecher. D Südinsle segi schlimmer als d Nordinsle isch mer gseit worde. Mal luege... Ebefalls e Gfahr isch die starchi Sunne. NZ hett eini vode höchschte Chräbsratene wältwiit. D Sunne brännt sehr starch und mer verbrännt sich schnäll. Ich hans genau eimal gschafft zum mich am Strand nöd z verbränne - han mi alli 15 Minute namel komplett neu iigrämet... Isch nöd so toll det dure.

Es typisches Kiwi wuchenänd wär en Uusflug inen Nationalpark und dete go zälte.

Wenn dich öpper fröget "we should go and have dinner together some time" heisst übersetzt "ich mag dich" aber es heisst NÖD dass die Person effektiv mit dir wett go znacht ässe... Some time heisst nie!

Und a mini ehemalige Arbetskollege - da hends variabli Buspriise ;-) Eigentlich wür de Bus an Strand 3 Dollar choschte (luut Prospäkt) meischtens zahl ich 2.50 han aber au scho nume 2 oder sogar na weniger zahlt... Das System durchschau ich nanig.

Für alli won interessiert sind, e gitt e gueti Serie uf Youtube, won genau das Thema behandlet. Gänd eifach Lifeswap und Goethe ii und dänn findeders. Es gaht um zwei Jungs won ihres Läbe tuuschet hend, ein Kiwi und ein Düütsche und dene ihri Problem wons händ, mit de jewilige Kultur. Es isch zeichnet und behandlet aso ächt Themene, won au mich beträffet und mengsmal verwirret :-D

I demfall "bye guys, enjoy life"