Ich läbe also na

January 18, 2018 in New Zealand ⋅ 🌧 19 °C

Hallihallo ihr liebe
    Ich han denkt, ich gibe eu mal es churzes Update. Mir gahts sehr guet, momentan ade Folge vome heftige Sunnebrand am Rugge am liide - bitte Sunnegräm z Neuseeland nie vergässe - und ich gnüsses immer na. Täglich gsehn und erläb ich sehr vill, vill z vill zum da alles uufzschribe. Drum hani denkt, ich schrib mal chli drüber, wasi alles so vermisse.

1. Brot - jaa, würkli Brot!
    Die hend da nume Toascht oder so lümpeligs irgendöppis aber kei aständigs Brot mit enere schöne Chruschte

2. Feins Hahnewasser
    S Hahnewasser chammer zwar trinke, isch oftmals aber nöd allzu schmackhaft aber defür gitts ja so Wassertröpfli won de Gschmack überdecket

3. Honig oder Gomfi
    Das hends da zwar scho, aber Honig isch sündhaft tüür und d Gomfi wür vermuetli zimmli rasch aafange z schimmle...

4. En bewegliche Duschichopf
    Meischtens quätschi mi irgendwie under de feschtverankereti Duschichopf, weller uf sonere tumme Höchi isch. Jedesmal wenni e normali Duschibruuse han, isch es "DAS" Highlight vom Hostel (zmindscht für mich)

5. S öV System us de Schwiiz
    Da z Neuseeland lauft de öV chli andersch als diheime. Erschtens fahrt de Bus wänner grad Luscht hett, defür fahrt er aber vill. Heisst, mer gaht eifach mal ad Haltestell und wartet maximal 15 Minute. Zweitens sind d Priise eher höch. Drittens hetts kei Aazeige und kei Durchsage, ich muen amigs d Haltestelle dusse abzelle, was eher e Glückssach isch. Mengsmal halted d Busfahrer denn extra aa und seged, dass das de Stop isch, won mer usemuen. Han bisher aber nanig so vill Glück gha det dure (aber ich han mis Ziel imfall erreicht!)

6. Last but not least - s Ballett
    Immer wenni Musig ghöre, chönti grad aafange tanze... Aber zum trainiere chumi eifach nüme, da muessi mer nüüt vormache. Naja, defür wird denn umso härter trainiert, wenni wieder zrugg bin :-)

Momentan chunt mer grad nöd vill meh in Sinn, villecht chunt ja spöter na eppis dezue.

Bis Bald

Ps. Zum alli Grücht usem Wäg z ruume, nei ich chume pünktlich wie planet hei! Au wenni mer s'verlängere überleit han, d Umbuechigschöschte sind vill z tüür, als dass sich das lohne würd.