• Day3

Den 2

September 21, 2018 in Poland ⋅ 🌬 28 °C

V predpovedi hlasilli, ze bude 28 stupnov. Tak sme baltic pocasie museli vyuzit na 100% a isli sme zase na plaz. Ale pred tym ranajky v miestnom mliecnom bare na rohu. Vola sa Bar Turystycny(
    https://goo.gl/maps/hHRQXcomdzQ2 ) a funguje od roku 1956 a varia stale to iste jedlo. Aj totky predavacky tu asi robia od tohto roku. Objednat prazenicu z 3 vajec po polsky bola vyzva. No a potulali sme mestom nasli najlespsie este teple paczky, teda sisky. Dnesna plaz bola v nedalekom mestecku Sopot. Cestovali sme tam vlakom. Na hlavnej vlakovej stanici sme bojovali s nakupom cestovnych listkov. Na chvilku sme pocitili, ako sa asi spravju slovaci k cudzincom. Cesta polskym wlakom trvala 11minut. Sopot je ako Piestany s tym rozdielom, ze na konci tej jednej pesej ulice je asi 250m dlhe molo s marinou. Pozreli sme gdanski zaliv a hybaj na plaz. Vecera s plazovej restike. Po navrate sme trocha brusili piatkovym mestom a zostali na par drinkov. Po 3 pohari vina zacalo prsat a uz sme vedeli ze v Gdansku skoncilo leto 🙂.Read more