• Day35

Ook huwelijks reizen eindigen eens

November 4, 2019 in the United States ⋅ ☀️ 20 °C

En zo zijn de 5 weken ineens voorbij. Vandaag was het nog even een ubertje om half 6 en netjes 2 uur van te voren ingechecked voor de komende 2 van de 3 vluchten. Zo vlogen we om 8 uur weg van Honolulu met Delta en 6uur later landen in Los Angeles. Daar was het even zoeken hoe we bij onze volgende gate kwamen en we hadden genoeg tijd om nog wat te lunchen daar, al moest het ons avond eten voorstellen want de volgende vlucht werd een nachtvlucht. Na het eten ging het best redelijk vlotjes en gingen we met een metro in een paar minuten naar de volgende terminal al was het wel nog in hetzelfde gebouw. De vlucht ging ook op tijd en ging met Virgin dus prima vertoeven en de tijd gaat ook hard als je goede films kijkt en een paar uur slaapt. Maris had iets minder geslapen en vond het een lange vlucht wat het ook was want we waren ongeveer 10 uur onderweg. Met nog maar 1 uur te reizen vanaf Londen maar waar we wel nog 3 uur moesten wachten zouden we na 26uur thuis zijn. Het wachten werd wel weer ingekort door het wisselen van Terminals en dat moest dit keer dus met de terminal bus over het platform naar een andere terminal. Welke bus was nog even onduidelijk want de rij stond tot in 2 gangen ervandaan. Uiteindelijk bleken er 2 vliegtuigen naar Amsterdam te gaan om dezelfde tijd maar van een andere terminal en gelukkig kwamen we daar net op tijd achter. De laatste vlucht was prima op tijd en zelfs op Schiphol konden we zo doorlopen omdat de bagage direct kwam. Dat was mooi want we wilden snel onze jassen aan want het is 30 graden frisser hier 😉.Read more