Casperia dag 2

June 22, 2018 in Italy ⋅ ⛅ 26 °C

Zoals beloofd, vandaag een rustdag! We hebben gisteravond lekker gegeten in een pittoresk restaurantje op de muur van Casperia. Om 21.30u lagen we al op bed! Hebben we geslapen? Nou, niet echt.... je bent zo vreselijk moe, maar je kunt gewoon niet slapen. Herkenbaar? Daar kwam nog eens bij dat er een stuk op 5 honden in de omgeving de hele avond én nacht onafgebroken hebben geblaft! We begrijpen niet dat de mensen die dit wellicht wel iedere avond/nacht moeten doorstaan, er niets tegen doen! We werden hoe langer hoe chagerijniger ervan!!!

Uiteindelijk wordt het dan toch weer ochtend en met misschien een paar uurtjes slaap stonden we op en gaan naar t ontbijt. Dat is niet heel uitgebreid en we zijn dus snel klaar. Casperia is klaar om ontdekt te worden. Een heel erg mooi plaatsje waar dus geen auto's kunnen komen en de vele trappen leiden ons van de ene kant van het plaatsje naar de andere. Allemaal erg mooi en erg Italiaans! Bij de lokale supermarkt de lunch ingeslagen en die hebben we later op het dakterras van ons hotel opgepeuzeld. Maar eerst nog ff een kopje capucinno en een kopje koffie "Americano" (das normale koffie) gedronken bij de taverne van gisteravond. We moesten "maar liefst" € 2,20 afrekenen!

Zoals vermeld de lunch in het hotel gegeten en daarna zwaar in de relaxmodus. Talin heeft beetje gelezen en zelfs wat yoga gedaan en ik heb 2 Netflixjes achter de kiezen. Vanavond gaan we pizza eten en dan maar weer trachten te slapen. Hopelijk zijn de honden hees van gisteravond, of beter nog, hun blaf kwijt.... Morgen staat weer een pittige tocht op t programma!