Satellite
Show on map
  • Day 8

    Bo świntować trzeba umić

    August 15, 2022 in France ⋅ ⛅ 23 °C

    Chciałam zakończyć ten wieczór - ostatni na GR - jakimś pysznym szamidłem, ale niedane mi było. Nic straconego, w końcu będzie okazja żeby wypić mini wino kupione jeszcze w Paryżewie. Dzielnie mi towarzyszyło caaałą trasę i czekało na swój moment, więc voila :)
    Do tego wyciągnęłam skitrane mini oliwki i pistacje oraz znalazłam takie miejsce nad strumieniem, że ach...
    Let's get the party started.

    Ps. Jednak Pan Głód wygrał! Pozasuwałam jeszcze na koniec dnia trasą GR54 do La Chapelle do knajpki, do której nie udało mi się dostać po południu. Sur le Tout słynie ze specjałów z Alp Wysokich takich jak tourtones, ravioli, genepi i oczywiście z tarty jagodowej. Zamówiłam to pierwsze. Pycha!

    PODSUMOWANIE:
    Kroki - 52 680
    Kalorie - 1 751
    Dystans - 38 km
    Trasa - Refuge de Vallonpierre - Refuge du Clot-Xavier Blanc - La Chapelle en Valgaudemar - Villar Loubiere

    Camping Municipal des Eaux Douces:
    - polecam!
    - gorące darmowe prysznice
    - duuuużo miejsca, cisza, spokój
    - między strumieniem a rzeką
    - pralka z suszarką
    - cena 9,70 € za noc
    Read more