Bye Bye New Zealand

March 1, 2019 in China ⋅ ☁️ 8 °C

We will be back
    De daling naar Guangzhou heeft ingezet nog tijd voor een footprint.
    De wekker gaat om 5 uur. Ik heb redelijk geslapen. Niet zoveel pijntjes als gisteren. Ik kruip nog even tegen Karin aan en dan staan we op.
    Als ik de tassen naar beneden breng in de garage ligt daar de eigenaar op een stretcher. ????
    Na het ontbijt hangen we onze tassen aan de fietsen en rond half zeven duwen we onze fietsen de berg op in nachtelijk Auckland.
    De 14 Km naar het vliegveld van Auckland doen we binnen het uur. Eerst maar eens een flat white bij de coffee camper buiten bij de ingang. Voorlopig onze laatste.
    Dan gaan we in gevecht met karton bubbleplastic en plastic hoezen, na een uur of zo hebben wij de strijd gewonnen.
    Het voordeel van met de fiets reizen is dat je overal voorrang krijgt. Zo ook vandaag. De vriendelijke jongeman checkt ons gelijk in en zorgt ervoor dat we naast elkaar kunnen zitten en ook nog een raam plaats.
    Om 9:20 zijn we door de Douane als om 9:30 wordt omgeroepen of de laatste passagiers voor de vlucht naar Cuangzhou haast willen maken. We rennen naar de gate. Halverwege worden we opgepikt door een karretje. Pfffff.
    Om 9:40 zitten we op onze plek.
    Stipt om 10:00 hangen we in de lucht.
    Bye Bye New Zealand.