• Day 1

Hoe het begon

July 31, 2020 in the Netherlands ⋅ ⛅ 23 °C

Wij waren toe aan een lang weekend weg met z'n tweeën.
    Camping de Roos in Ommen.
    Kansloos....
    Camping aan zee bij Bergen NH opperde Anja. Ga ik morgen uitzoeken.
    25 Camping's verder. Nada.
    Appje van Anja ik heb een camping gevonden in Groningen. Ok doe maar.
    Daarom vanmiddag vertrokken naar Warfhuizen. Camping Reitdiep.
    Lekker binnen door gereden. Ff gestopt bij Orvelte, koffie met appeltaart genuttigd. Maar rééte druk met e-bikers dus snel door.
    De camping is een verassing. Foodtruck bij de ingang en een kapper on wheels. Een alternatieve kampeerplaats. De sfeer doet mij denken aan Oerol. Prettig. De camping ligt aan het, je raad het al "Reitdiep"
    Vorige week ook een tent aangeschaft. Een opblaas tent. En opblaas bedden Onze eerste gezamenlijke aankoopen. Fijne tent.
    Het weer was prachtig vandaag na het eten een lekkere wandeling gemaakt in het licht van een prachtige ondergaande zon.