• Day 5

Day 3; Ratsching - Gossensaß got talent

January 17, 2023 in Italy ⋅ ⛅ -4 °C

Vandaag half uurtje met de bus naar iets groter skigebied Ratsching. 08.45 bij de bus, heb je helm, heb je handschoenen check en gaan 😜.
    Busje volgeladen mooi groot gebied, afspraken gemaakt voor de lunch. Er wilde meer mensen aansluiten dus met clubje van 10 op pad. Ochtends lekker zonnetje .. boarden ging lekker! Tijd voor n bakje koffie... eenmaal bij de skihut gaf Jurre aan dat hij voor de lunch nog wel n xtje wilde gaan. Prima, nick bestuur had er ook zin in dus wij met zn 3 samen afdaling lekker ff wat op snelheid. Jur lachte zich kapot want zowel ik als nick viel maar hij niet hoor...lekker kaisersmaren eten en middags nog paar mooie afdalingen, de groep ging super goed. Eenmaal terug, rust moment.. dus als begeleider maar ff naar de aufguss in de sauna van de " oud " eigenaar heerlijk ontspannen. Daarna lekker eten patatjes en kip op menu dat wordt smullen. Jurre had nog n verrassing voor ons, hij ging voor 5de jaar met SidS mee en dat mocht gevierd , apetrots als hij was. Vanavond staat er gossensaß got talent op progamma maar verkleed aanwezig.. lekker gek pruik op en genieten van de mooie optredens van de deelnemers. Na een sneeuwraad overleg voor de next day vandaag maar ff iets eerder naar bed .. nou ja ¹uur .. oeps.. tot laterrrr...Read more