Day 4

January 18, 2023 in Italy ⋅ ⛅ -3 °C

Vandaag n halve dag snowboarden om vervolgens naar vipiteno te gaan! Lekkere ochtend, met maris, floris en jurre en ik op pad... eerst paar met n grote groep en daarna lekker met klein clubje.. ze hadden er zin in en ging ze super af! Ff lunchen kreutzel stond er op het menu voor mij en n burger voor jurre dat ging er prima na paar x die berg af geboard t zijn. Smiddags stond er vossenjacht op het progamma, paula en ik waren een vos en stonden als clowns mooi verdekt op gesteld. Bedoel een opdracht vanuit het bestuur moet je serieus nemen. Wat resulteerde dat 5 teams ons voorbij zijn gelopen we waren van alle jaren de moeilijk vindbaarste vossen, job done denk ik zo! Alle deelnemers hadden tien euro gekregen om iets leuks voor thuis te kopen dus shop till you drop, dus samen met onze grote vriend de stad in. Hij kocht liever n likeurtje voor thuis voor hem zelf dikke boef! Eenmaal terug ff chillen en dan ijstokschiessen soort curling maar dan zonder bezig, afsluitend met apres ski in de tuin. Was weer n toffe dag al hakken de korte nachtjes inmddels wel wat in .. 🤪🤣Read more