• Day 2

Druhy den v HK

November 23, 2017 in Hong Kong ⋅ 🌙 16 °C

Po narocnom dni konecne po sprche v posteli... Vecer som si konecne zavolal s Klarou, bolo to super ju pocut...
    Rano sme sa presli po nabrezi, ktore ale z casti rekonstruuju a sochu s Bruceom Lee prestahovali do parku vedla, bol tam aj jeho imitator... potom sme sli na obed a objednal som si ja kuracie paprcky, ktore som ale nedal a pani, co odnasala riad smutne pokrutila hlavou ked to videla... Vratili sme sa na hotel, kde mal Gabo konecne kufor... potom sme sli lodou na ostrov a bludili az do vecera v uliciach... previezli sme sa dvojpodlaznou elektrickou a sli po najdlhsom eskalatore vraj... bol ale rozdeleny na casti a bol to pas, nie schody,,, lodkou spat a Gabo fotil zamilovany par, ktory sa zasekol uprostred viacprudovej cesty a cakali na zelenu, ti si to vsimli a zapozovali mu a chcelo fotku, ale dohadovali sme sa na ceste a tak zostalo zaseknuti znovu, ale nakoniec nam napisal mail, a gabo im to snad posle...Read more