10e Etappe Belinzona naar Bellagio

July 22, 2017 in Italy ⋅ ☀️ 25 °C

Een lange fietsreis verloopt als het leven zelf.
    Aan het begin heb je grote verwachtingen en je kunt niet overzien wat er op je pad komt.
    Soms verloopt de reis voorspoedig (wind mee aangename temperatuur) en soms zit het tegen (kou, regen, vallen, slechte wegen).
    Je moet samenwerken, geduld hebben, elkaar helpen, je eigen ik soms opzij zetten en blijven lachen. Maar er zijn elke dag nieuwe belevenissen en mooie momenten.
    Vandaag viel het fysiek wat tegen. We dachten alleen maar te zullen dalen, maar er zaten toch weer een tiental onvoorziene klimkilometers op het programma. en het was heet. Gevallen en een paar schaafwonden en een gekneusde duim opgelopen.
    Het laatste stuk van de veerboot omhoog naar het hotel eindigde met een stuk weg met 14%. stijging. Ik kreeg na 80km fietsen de trappers niet meer rond. Ik heb de laatste 100 meter gelopen😩😓
    Italië is heerlijk. Langs het meer van Lugano en daarna langs het Comomeer naar de veerboot.
    Morgen het laatste lootje. 7km stijl omhoog naar het kerkje van de Madonna del Ghisallo.