• Day 13

19-7 Pucará

July 19, 2018 in Peru ⋅ ⛅ 20 °C

Onrustige nacht, waarbij ik nog stormlijnen aan mijn fiets heb gebonden, omdat haringen in dit zand met daar onder rots, niet zo veel nut hebben. Bovendien heeft Karin er 6 te leen dus ik had ook niet zo veel meer. Verder plassen natuurlijk en regenbuitjes die niets voorstellen maar indrukwekkend klinken, dus tent dicht, open. Ook loopt mijn matje nu sneller leeg (hopelijk kan ik dan ooit het gaatje vinden) dus 4 keer bijblazen en dan toch op de grond wakker worden. Warm, koud, slipje slaapzak, weer te warm etc. etc.
    Nee echt uitgeslapen ben ik niet.
    Mooie tocht, kleine klimmetjes en stroomaf waardoor we 36 km. plezier hebben van 200 meter dalen. Rijstvelden, cactussen, mooie rotsen, vogels. Tof.
    Stadje is weer stoffig met mini winkeltjes. Hostel is o.k. met WiFi. Onze was mag in de wasmachine, het stonk echt. Ze hoeft er niet eens iets voor te hebben. We bezinnen ons op Nieuw Zeeland. Nog 9 maanden alleen smeerkaas is toch wat jammer.