4-8 Gestrand in Lagúnas

August 4, 2018 in Peru ⋅ ⛅ 30 °C

We wilden met de boot van 1 uur, maar die is vol. En om tien over 8 nog gaan rennen voor die van 9 uur zien we niet zitten. De bakker is dicht, dus we ontbijten met een zakje droge cornflakes. Ik heb overgegeven vannacht, maar alles doet het weer gewoon zo te voelen en ik heb honger. We boeken de boot van morgen half tien en nemen allebei een pedicure. Mijn eerste ever. Wel grappig, maar ik vind het niet super lekker of zo. Onderweg kopen we "die lekkere vruchten van dat drankje". Duh. Zit iemand de hele dag de schubben van die dingen te schrapen, dan houd je een vrucht over ter grootte van een fikse dennenappel, en daar zit dan een pit in ter grootte van een dennenappel. Houd je dus een halve cm. vruchtvlees over. Gelukkig maar want het was echt goor. We hebben de rest weg gegeven. Hoe ze daar zo'n lekker drankje van kunnen maken is mij een raadsel.
    Ik mag de modem lenen om mijn afgelopen 3 footprints te uploaden want via de WiFi lukt niet. Lief hoor.
    De rest van de dag computerspelletjes, lezen, trui, naaien en eten. Beetje saai, maar het is ook te heet voor iets anders en we hebben allebei koppijn.
    De vogel van Agnes maar eens gewassen.