7-9 Ambury park

September 7, 2018 in New Zealand ⋅ ⛅ 13 °C

Gisteravond koude douche. Boeh. Bleek dat je hem helemaal moest open draaien. Vanochtend in de herkansing:héét!
    Ik had mijn wekker gezet, want ik moest om 10 uur uit checken. Gelukkig maar, want na een paar keer wakker, sliep ik weer lekker door. Had bijna 2 uur ingeschat om mijn aanvraag visum af te ronden. Mocht gelukkig langer van de WiFi gebruik maken. Pdf gaat niet zo makkelijk op de tablet en schermprints ook niet als ASN dat blokkeert. Ik kreeg gelukkig wel een gouden tip voor een pasfoto app.
    12.02 Eindelijk ook de betaling gelukt (er mochten geen nummers in mijn naam, bedoelden ze de punt na A. Zucht.)
    Toen naar het centrum. Super vogelboek en matig blij met wegenatlas. White petrol en plak voor de tent. Nog even helemaal noord en om 3 uur ri. camping want dan ben ik lekker vroeg. Nou sta je in Auckland meer voor een stoplicht dan je fietst, dus dat schiet niet op. Vooral als je nog terug gaat voor je handschoenen (weg).
    Half zes bij de camping, het schemert al. Moet je bellen voor een code, eerst aanmelden via internet. De beloofde WiFi is er echter niet. Gelukkig word ik gered door mensen met een reservering en ik glip mee naar binnen. Ik heb wel netjes terug gebeld en nu mag ik morgen contant betalen. Tof.
    Het is best fris, toch blij. Al 2 vogels gescored, mussen en merels niet mee gerekend en 1 zwaluw gezien met een rood borstje, nog geen foto van.