• Day 5

9-9 Orere Point

September 9, 2018 in New Zealand ⋅ ☁️ 12 °C

Ik ben om kwart over 5 wakker. Plassen en voordat ik weer slaap: moet ik poepen. Terwijl ik na dat ene flesje Kumbaja geen diarree meer heb. Als ik om kwart voor 6 weer terug bij de tent ben, begint het te schemeren en ben ik klaarwakker. Hupsakee dan maar, heb ik het meeste daglicht. Het is over 12 uur ook zo weer donker. Dus rijd ik om 8 uur weg, mijn geld door de brievenbus en dat nog tegen de park ranger kunnen zeggen.
    Holy shit wat een verkeer overal. Wordt pas beter na Kawakawa Bay, maar dan krijg ik een 10procentje van een kilometer voor mijn wielen. Dus maar een klein stukje (daarna dus) van het fietsen kunnen genieten. Wel kwam ik per ongeluk langs de botanische tuinen. Wel mooi, maar ik snapte het meeste niet zo goed🙁. Uitleg over 2 bomen en dan zag ik er maar 1 en zo. Verder kon ik niet goed inschatten of ik de eerste camping wel ging halen, dus ben ik niet lang gebleven. Om 4 uur staat mijn tent. Weet ik dan weer voor de volgende keer....
    Oh ja, onderweg gekeken hoe koud het was, dikke trui aan en donsjack en verlangde naar een muts......... 15 graden. Hm. Er staat wel een koude wind... 🤔 die me meestal de goede kant uit duwde gelukkig.