• Day 5

23-10 Nelson rustdag

October 23, 2018 in New Zealand ⋅ ☀️ 17 °C

Becky gaat 26 km wandelen, ik naar Nelson voor voornamelijk het openluchtmuseum. Omdat ik eerst naar het verkeerde rijd, doe ik ook een klein stukje van het museum met Maori instrumenten (nl. de instrumenten dus). Openluchtmuseum valt tegen, veel replica's en de originelen zijn dan als iets anders in gebruik. Bovendien liggen ze allemaal aan een asfaltstraat waardoor ik niet echt in de stemming kom. Wel leuke verhaaltjes. Boodschappen bij Countdown, geen waka waka te vinden (komt volgende week binnen, da's de derde keer nou), de vioolwinkel heeft geen strijkstokken waardoor ik niet even kan spelen, de Japanse tuin blijkt naast het openluchtmuseum te zijn, waar ik nu niet meer ben. Wel gelezen, verkeerd onthouden. Geen zin om weer terug te gaan, terwijl het niet zo ver is. Wel terug naar Countdown voor alle dingen die ik vergeten was. Moe. Dutje lukt niet. Becky heeft 20 km gelopen en was een uur eerder terug dan ik.Read more