• Day 24

2-1 Geraldine

January 2, 2019 in New Zealand ⋅ ☀️ 26 °C

Gisteravond opeens weer zo'n stormpje. Onrustig hoor. Duurde gelukkig maar een uurtje.
    Vanochtend knetter vroeg wakker. Voordeel: om 8 uur fiets ik, en dat is handig over de highway. Nadeel: dan is de kerk nog dicht. Vanaf half 10 is iedereen aan het rijden zo te zien. Geen vluchtstrook en ”leuke” mensen die vlak achter me of naast me toeteren. Ik ben sinds Ecuador niet meer zo vaak betoeterd als vandaag. Gelukkig wordt de weg na Fairly rustiger volgens de kaart. Not. Het wordt alleen maar erger. Eigenlijk is het gewoon (niet leuk)kwadraat. Het landschap kan me ook niet (meer) boeien, dat helpt niet, en het is stikbenauwd. Enige voordeel: alles wat ik sinds Oamara omhoog geklommen ben betaalt zich nu uit en vanochtend ook nog wind mee.
    Ik moet weer voor 2 personen betalen bij Top10 in Geraldine en fiets uit principe 6 km door naar Grumpy’s. 98,58 km en ik ben er al om 3 uur. Ik spring even in het minizwembad maar kies toch voor schaduw en bier (gekocht in Geraldine).